آرینآرین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

"هدیه ای از بهشت"

11ماهه شدن آرین

1392/10/10 0:43
نویسنده : مامان سمیه
124 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام                    

سلام بر پسر عزیز تر از جانم

سلام بر پسر مهربانم که همه وجودمه ... عشق کوچولوی مامان 11 ماهه شدی

11 ماهگیت مبارک باشههوراتشویققلب

دیگه به خوبی راه میری ...چهار دست وپا رفتنو گذاشتی کنار و همه تلاشت روی راه رفتنه ... خودتم ذوق میکنی از اینکه داری راه میری

هر کاری بهت بگم تکرار میکنی ... الان یاد گرفتی مامانو ناز کنی ... تند تند با خودت حرف میزنی البته به زبون خودت که من بهش میگم مریخیزبان

هر لحظه ات پر از خنده و کارای بامزه هست ... یه وقتهایی هم یادت میفته که باید گریه کنی از اون گریه ها ... ولی خب اروم میشی ... با همین خنده ها و گریه هاست که داری بزرگ میشی

میدونم برای تمام این لحظه ها دلم تنگ میشه ... برای خنده هات ... گریه هاتت ...برای دست وپای کوچولوت ... برای بوی نی نی ایت که من بهش میگم بوی بهشت

یاد این شعر افتادم:

رنج هست، مرگ هست

اندوه جدايي هست اما آرامش نيز هست

شادي هست، رقص هست

خدا هست

زندگي، همچون رودي بزرگ جاودانه روان است.

زندگي

همچون رودي بزرگ كه به دريا مي رود

دامن خدا را مي جويد.

خورشيد هنوز طلوع مي كند؛

فانوس ستارگان هنوز از سقف شب آويخته است؛

بهار مدام مي خرامد

ودامن سبزش را بر زمين مي كشد؛

امواج دريا، آواز مي خوانند، بر مي خيزند

وخود را در آغوش ساحل گم مي كنند.

گلها باز مي شوند وجلوه مي كنند و مي روند.

نيستي نيست، هستي هست

پايان نيست، راه هست...

وتولد هر كودك ، نشان آن است كه

خدا هنوز از انسان نا اميد نشده است

.........................................................................................

پسرم تولد تو بهترین اتفاق تو زندگی من بودی .... دربرابر رنجهای زندگیم تو آرامش و شادی زندگی منی ... از خدا همیشه برات آرزوی عاقبت به خیری و سلامتی دارم ... برای همه نی نی های دنیا آرزو دارم که سایه پدر و مادرشون بالای سرشون باشه ...آمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا
12 دی 92 14:20
تبریک
مامان نیکا
14 دی 92 1:27
مبارک باشه وای داره یه ساله میشه اربن....نمیدونم چرا حس عجیبی واسه یه ساله شدن این بچه ها دارم راستتی من الان دفیقادمیدونم ارین توبندر دیلن چی بسرت اورد
مامان نیکا
14 دی 92 1:33
راستی نبکاهم نه ماهه شد...به روزیم