آرینآرین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

"هدیه ای از بهشت"

آرین کوچولو در مراسم عزاداری شیرخواران حسینی

1392/8/17 23:10
نویسنده : مامان سمیه
139 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم پارسال همین موقع ها یعنی ماه محرم که تو رو باردار بودم وقتی مراسم عزاداری شیرخواران حسینی از تلویزیون میدیدم با خودم گفتم انشاالله تو سالم به دنیا بیای برای اولین ماه محرمت میبرمت تو این مراسم ... عزیزم امروز همون روز بود ... برات از قبل لباس آماده کردم ... ماشالله چه ناز وملوس شدی با لباس یکدست سبز ... با هم رفتیم تو این مراسم ... طبق معمول اولش به خاطر شلوغی ، فضای بسته و سر و صدای بلند یه کم گریه کردی اما به نسبت آرومتر شدی و گذاشتی که تا آخر مراسم بمونیم و نذرتو ادا کنیم

آرین

آرین

آرین

آرین

شبها با بابا محسنت میرید تو هیات نزدیک خونه ... سیه زنی و زنجیر زنی نگاه میکنی و ...

الان میگی بابا و یه حالتهایی توی گریه هات احساس می کنم میگی ماما ...  کلمه به به رو هم میگی

وقتی میگی بابا کلی قند تو دل من آب میشه خدا به دادم برسه وقتی بگی مامالبخند

راستی یه دندون دیگه هم پایین در آوردی ... الان 3 تا دندون لثه پایینت  و یکی هم بالا داری...

چند روزی هست که دیگه پستونکتم نمی خوری ... انگار فهمیدی چیزی توش نیست و پوشالیه ...باید یه دوره جدید بفرستمت پیش خاله صفورا ... نتونستی رکوردشو بزنی مامانینیشخند

خلاصه اینکه هر روز داری بزرگتر میشی مامان و من هر روز کلی میبوسمت و میدونم دلم تنگ میشه برای این روزای نی نی بودنت .... فدای تو بشم منقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نفر اول لیست ازدواج
17 آبان 92 22:44
وووووووووووووویـــــــــــــــــــــــــی الهی قربونت برم چه ناز شدی.هی داری بزرگ و بزرگتر میشیا...به امیده روزی که بگی مهسا
خاله صفورا
20 آبان 92 23:29
وای تو این عکس اول به طرز وحشتناکی انگار خود سمیه!!!!!!!!!!
خاله صفورا
20 آبان 92 23:30
وای قدشو قربون تو اون عکسه که وایساده!خداااااااااااا هیکل!
مامان نیکا
21 آبان 92 16:39
وای خداخدا چه ناز شده تو اون لباس....خاله صفورا راست میگه تو عکس اول کپی خودته...بهرحال قبول باشه ندرت وعزاداریتون... بیا نیکارو هم تو مراسم شیرخوارگان حسینی ببین خاله....
مامان نیکا
22 آبان 92 12:32
خااالللله
عمو مسعود
23 آبان 92 20:45
وای عموییییییییییییییی ایشالا که همیشه در پناه خدا سلامت باشی